vrijdag 24 december 2010

Kerstkaarten


Aan het eind van het jaar komen de feestdagen weer in zicht, en dan worden natuurlijk ook de beste wensen weer verstuurd op kerstkaarten. Nadat ik elk jaar kant-en-klare kaarten heb gekocht, besluit ik toch altijd op het laatste moment om ze zelf te maken, het hoort inmiddels een beetje bij deze tijd van het jaar. Vorig jaar heb ik de kaarten helemaal zelf gemaakt, maar het is zoveel gezelliger om ze samen met de kinderen te maken. Deze kaarten zijn zo simpel en toch zo mooi, in principe kunnen ze alles zelf doen! Je moet natuurlijk wel een  enorm uithoudingsvermogen hebben, bijna honderd kaartjes is best veel.
 
Ik vond dit idee op Crafty Crow, een site boordevol leuke knutselideeën voor elk moment van het jaar. Ik heb onze kinderen eerst een tekening op gewoon papier laten maken met een dikke stift, daarna hebben we de tekening via het licht van het raam op een blanco kaart overgetrokken met wit krijt, dan nog 'even' toveren met waterverf en klaar is de klus.
Nu nog rondbrengen....

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...