dinsdag 25 januari 2011

Mazzeltje!

Deze week liep ik even bij de kringloop binnen, ik weet helemaal niet meer waarom, en daar zag ik ze staan tussen de vaasjes en kommetjes: èchte Bodum-mokken! En dan niet 1, maar wel 4 stuks! Ze stonden al een tijdje hoog op mijn lijstje van mooi-maar-onbereikbaar (want te duur..) en nu stonden ze daar, voor maar
50 cent per stuk! Hoe leuk is het om 2 euro af te rekenen voor 4 mokken die normaal gesproken bijna 20 euro per 2 kosten. Waarschijnlijk heb ik bij de kassa heel breed staan grijnzen, ik kon me maar moeilijk inhouden.
Ze drinken trouwens heerlijk, het is fijn om er je handen aan te warmen na het dagelijkse fietstochtje naar school. Ik heb echter wel een flauw vermoeden dat we nu meer koffie zijn gaan drinken dan voorheen, maar misschien lijkt dat zo, ik zal er eens op letten tijdens een kopje koffie..

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...