maandag 19 december 2011

Maria

Ze stond al tijden bovenaan mijn wensenlijstje, maar om nou in de zomer hieraan te beginnen.. Bovendien ben ik qua feesten nogal principieel ingesteld, dus vóór Sinterklaas zie je bij ons beslist geen Kerst. Toen het dan eindelijk 6 december werd, heb ik direct dit patroon weer opgezocht en ben ik gauw aan de slag gegaan. Maria met het kindje Jezus, ze staat inmiddels in ons Pronkhuis en in deze dagen kijk ik graag naar haar.
Ze is dan ook helemaal compleet, mèt haren er op geborduurd. Ik ben niet zo borduurderig, ik heb liever een haaknaald, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog schik van kreeg ook (zoals ze dat hier zeggen..); het staat zoveel mooier, ze krijgt er precies die vriendelijke uitstraling van die je bij zoveel jonge moeders ziet.
Bijzonder..

6 opmerkingen:

Zita zei

Wat is ze mooi!!

Groetjes,
Zita

wilma zei

Maria en het kindje zien er lief en leuk uit!!!...ben benieuwd naar de rest...????

Angélique zei

Heel lief!

De Merle zei

Ze zijn prachtig!
Waar heb je dat patroon gevonden als ik vragen mag?
Karin

Annekids zei

Dankjewel Karin van De Merle, jij let tenminste goed op! Ik was vergeten om een linkje van "dit patroon" te maken, als het goed is werkt het nu. Succes ermee!

Marjon zei

Wat een lief setje!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...