maandag 14 januari 2013

Dankbaar!

Yess, het is gelukt! Duizendmaal dank voor alle tips, uiteindelijk heb ik Google Chrome geïnstalleerd en zoals je ziet doet hij het weer! Zo blij, je voelt je toch een beetje onthand en kaal, zonder blog, zonder foto's..
Ach, en de vuurwerkfoto's.. Béétje oud nieuws natuurlijk, maar misschien toch nog wel leuk? Binnenkort natuurlijk weer meer over mijn haaksels, ik wilde alleen maar even laten weten hoe blij ik hiermee ben!
Ach, ik kan het toch niet laten dus hierbij een mini-sneak preview. 
Hij is ècht bijna af, ze heeft hem al gepast en inderdaad, hij is groot genoeg!

Een fijne week gewenst en tot gauw!

1 opmerking:

petra zei

Fijn dat het weer gelukt is! Ik had hetzelfde probleem idd en doe het nu via picasa. Ben benieuwd of er ooit ineens weer op de ouderwetse manier foto's opgeladen kunnen worden, net zo plotseling als het verdween.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...