vrijdag 27 september 2013

Back again - mèt bloemen!

Yep, daar ben ik weer!
Geweldig om hier weer te zijn, en zó bijzonder om te merken dat er
nog meer gepassioneerde dames bij mijn 'clubje' zijn gekomen,
ondanks dat ik er zelf dus niet was, super!
Een heel warm en oprecht
WELKOM!
Fijn dat jullie er ook zijn!
In de tijd dat ik er niet was (of eigenlijk dus stiekum wel), heb ik genoten van alle mooie maaksels, haaksels
en ideeën op jullie blogs en kwam ik erachter dat ik gewoon teveel leuks in te weinig tijd wil maken.
Ik leerde een wijze les: als je ergens aan begint, moet je het ook afmaken; dat is zóveel leuker!
Best lastig met weinig me-time tot mijn beschikking..
Maar toch:  ik kreeg van Manlief een prachtige (nu alweer te kleine) tas van dat kleurige merk,
 zomaar zonder hints of dubbelzinnige opmerkingen.. Ik ben gek op deze kleuren, ideaal voor een tashanger. 
Vol enthousiasme ben ik er aan begonnen en warempel: gelijk afgemaakt!
Ik - kan - het!
(Misschien moesten er nog lintjes aan, maar zo is het ook al wel mooi, toch?)
 Het patroon is van Aterg, duidelijk uitgelegd met veel foto's.
Het stond al jaren op mijn verlanglijstje en nu eindelijk gekocht. Wat een verwennerij!
(En dat is ook wel eens leuk..)
Een heel goed weekend gewenst!

1 opmerking:

Miriam de Vries zei

Mooi zijn ze he, die bloemen!! Als ik even wat 'tussendoor' wil haken.. dan staan deze bloemen ook in mijn top 3! Mooie kleuren heb je gebruikt!

Groetjes en een fijne zondag!

Miriam
('t Bezige Bijtje)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...