maandag 8 februari 2016

bloemen aan je tas

Als ik kijk op andere blogs, en misschien wel op die van jou, dan kan het zomaar zijn dat ik helemaal blij word van al het kleurigs dat er vanaf spat. Heerlijk fris en vrolijk, met veel roze en lichtblauw en oranje en appeltjesgroen en noem maar op. 
De kleurencombinaties zien er ook altijd heel logisch uit, zo bij een ander. Zelf loop ik vaak bijna een halve dag te dubben of ik nu wel-of-niet-toch-heel-misschien een vleugje geel erbij zal doen. Of paars, ook zo'n kleur. 
Helemaal verliefd op mijn paarse Dopper, maar om die kleur nou ergens bij te combineren? 
Helemaal lastig wordt het als iemand een mooie zwarte tas heeft gekocht en daar een kleurige hanger bij wil. Kleurig is leuk, maar wordt meteen zo knallerig op een zwarte achtergrond. 
Lastig kiezen dus. 
Gelukkig is de dame in kwestie gek op allerlei soorten roze, en valt dat ook weer mooi te combineren met grijs (wat weer een mooi bruggetje slaat naar het zwarte van haar tas)
Zij blij met haar hanger, ik blij met haar! 
En dat was ook al zo zonder hanger: zij is mijn lieve schoonmoeder, die ècht altijd voor ons klaarstaat en voor wie niks teveel of te gek is, een mens om zuinig op te zijn!
Voor haar haakte ik deze hanger, natuurlijk een bloemetje van Aterg, met een lief bedeltje erbij. 

Fijne dag, geniet!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...