maandag 28 maart 2011

Zondag..

Ondanks het geweldige weer vonden de jongens het toch leuker om voor de tv te blijven hangen of te gamen in de computer. Z-O-N-D-E van het mooie weer! Gelijkertijd hoor ik mijn ouders praten toen ik ongeveer zo oud was, de geschiedenis herhaalt zich..
's Middags was het mij toch gelukt om ze los te scheuren van al die pixels voor een ouderwets spelletje Monopoly, onze dochter ging liever met een buurmeisje spelen en heeft voor mij een blauw druifje geplukt, zo lief! Ik weet alleen nog niet uit welke tuin dit bloemetje komt..
Later zijn we nog naar de geitjes bij ons in de buurt gefietst, lekker met z'n allen. Natuurlijk moest er brood mee dus nu hebben wij in onze vriezer 6 broden zonder kapjes, vinden de jongens helemaal niet erg..
Vlakbij het weitje ligt een diepe sloot, gelukkig zonder water maar wel mooi breed.
In ieder geval breed genoeg om te proberen er overheen te springen. Eerst één voor één, maar uiteindelijk was het veel spannender om met z'n allen tegelijk te gaan. Ondertussen kon ik heerlijk genieten van de zon, van de jongens en van ons meisje die de geitjes nog even voorzag van verse 'groente' (mini-grassprietjes en blaadjes). Mijmeren over de zomer, wensen dat het altijd zo mag blijven en denken aan wat er allemaal nog op ons pad zal komen.
Ik kwam er al gauw achter dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen, ach en als het ècht spaak gaat lopen, kan ik altijd nog onze auto pimpen. Ik vond ergens op internet alvast een voorbeeld, maar ik moet eerlijk zeggen dat Manlief er niet echt van gecharmeerd was. Hoezo??

3 opmerkingen:

Marièlle zei

haha, dat komt vast door de kleurtjes, mannen zijn meestal niet zo van het rood en roze. Maar je kan altijd nog een leuke blauwe jas voor de auto breien... ;-)

Groetjes,
Marièlle

De Merle zei

Zucht... een heerlijke zondag! Dat er nog maar vele mogen volgen. En dat van die computer, dat ken ik....("wat moet ik dan dóen buiten??")
Vandaag weer een mooie dag. Geniet ervan!

Groetjes,
karin

Michaja zei

Oh die auto!!!!! Hoe bedenken ze het.
Oh wat herkenbaar van dat binnen spelen terwijl het zo mooi weer is. Ik zeg nu ook de hele tijd geniet nu nog lekker buiten voor dat het straks weer te heet is om buiten te spelen!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...