zondag 23 januari 2011

Hiep hoera

Pas geleden is onze Middelste jarig geweest, hij is 12 jaar geworden.
T-w-a-a-l-f! Ik weet nog dat onze Oudste 12 werd, dat was al een hele mijlpaal. Bij de tweede had ik gedacht dat ik het nu wel wist, maar nee; deze is net zo uniek en bijzonder! Hij heeft zijn verjaardag dan ook op zijn eigengereide wijze gevierd.
We hebben helemaal op zolder, op zijn kamer, ontbeten. Een hele klim 's morgens vroeg, als non-sporters viel dat niet mee, maar voor een feestje hebben we veel over. Natuurlijk heeft hij boven ook de cadeau's uitgepakt, heerlijk onderuitgezakt in z'n bed, dat is pas een goed begin van je 12e levensjaar (13e volgens hem, en ergens heeft hij gelijk).
We hebben hem echt blij kunnen maken: als voetbalfan wilde hij graag lid worden van een voetbalblad, dus dat cadeau zat wel goed. Verder nog wat aanvulling op zijn Siku-verzameling en natuurlijk een prachtige tekening van ons Meisje. Misschien vond hij dat wel het mooiste cadeau, in ieder geval het persoonlijkst. De rest van de dag was zoals een verjaardag hoort te zijn: gezellig druk en lekker verwend. Eerlijk gezegd hebben we hem de halve dag niet meer gezien, hij was veel te druk met zijn nieuwe auto met afstandbediening....
Tussen de feestelijkheden door heb ik ook nog een beetje tijd gehad om wat te haken met het t-shirt-garen. Leuk om te doen, en met een grote haaknaald en zulk dik draad gaat het extra snel. Het valt ook hard mee met die flapjes, die zijn groot genoeg om tussen de stokjes door naar achteren te trekken. Voor het witte garen heb ik inmiddels een paar rond-brei-naalden gekocht, ik heb uiteindelijk besloten om er een poef van te breien. Nu nog een patroon vinden, of zelf uitvinden....

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...