dinsdag 15 februari 2011

Award!

Gisteravond ging ik nog even bij de Merle langs en las dat ze een Blogger Award heeft gekregen (en terecht, leuk blog!). Ik had nog nooit van zoiets gehoord, het blijkt een soort ketting-blog te zijn en het is de bedoeling dat je hem, nadat je 7 dingen over jezelf hebt verteld, weer doorgeeft aan mede-bloggers. En nu heb ik de Award weer van haar gekregen, ik voel me zeer vereerd en heb de hele avond breed zitten grijnzen.
Maar nu..
Iets vertellen over mezelf, anders dan dat ik hier schrijf, vind ik best lastig en daarna kiezen uit al die leuke, mooie, creatieve blogs is ook niet eenvoudig. En tòch ben ik blij en apetrots, zoiets krijg je niet zomaar..

Daar gaan we dan:
1. Bij bijna alles wat ik zie denk ik dat ik dat zelf ook zou moeten kunnen en dus heb ik al veel hobby's uitgeprobeerd. Ik heb genaaid, gebreid, gefotografeerd, edelsmederij gedaan en zelfs gebeeldhouwd, maar ben toch blijven steken bij het haken. Ik doe graag twee dingen tegelijk en haken en tv kijken lukt prima!
~~
2. Mijn levensmotto is Geniet! Niet alleen van grote of grootse dingen, maar vooral van de kleine dingen die dagelijks voorbij komen. Nu zijn dat de sneeuwklokjes onderweg naar school en morgen misschien weer iets anders, je moet ervoor openstaan en goed om je heen kijken. Soms is geluk echt dichterbij dan je denkt!
3. Ik ben duidelijk aan de verkeerde kant van het land geboren; ik ben gek op de zee (en die heb je niet in Overijssel..). Dat eindeloze, het ruizen van de golven, het onbekende aan de andere kant van de horizon. Soms, meestal heel impulsief, gaan we een dag naar zee, we kijken niet eens naar het weer: de zee is altijd mooi!
~~
4. Ooit, ooit in een grijs verleden ben ik begonnen aan een cursus binnenhuisarchitectuur maar nooit afgemaakt. De passie voor interieurs is nooit overgegaan, ik ben ongelooflijk nieuwsgierig hoe het er bij een ander uitziet. Ik vind het erg leuk om met meubels te schuiven en doe dat op het moment helaas te weinig.
6. Mijn favoriete vakantieland is absoluut Zweden. In geen enkel ander land vond ik zoveel rust en vrijheid, en voelde ik me er zo thuis. Ik zou het liefst altijd naar Zweden op vakantie willen, maar ja, de kinderen willen de wereld ontdekken en die is echt groter dan Zweden..
~~
5. Ik hou helemaal niet van brood en evenmin van aardappelen. Als de kinderen iets niet lekker vinden, roep ik altijd dat ik elke dag wel iets eet wat ik niet lust, het helpt helaas niet bij allemaal. Onze benjamin lust niet veel, echt een wat-de-boer-niet-kent kind.
7. Ik ben gek op bloemen en op dieren, eigenlijk op de natuur in het algemeen. Het blijft toch een wonder dat alles elk jaar weer gaat groeien en bloeien, dat deze wereld draait zoals ze draait. Helaas heb ik helemaal geen groene vingers, ik droom wel eens van weelderige tuinen met prachtige bloemen, maar ik kan nog geen bosje tulpen fatsoenlijk in een vaas krijgen..

Pff, dat was hem dan. Ik moet eerlijk bekennen dat dit me hard is meegevallen, ik hoop dat ik jullie niet al te veel heb vermoeidt.
Nu nog een lastig onderdeel: deze Award doorgeven.. Ik wil niemand tegen het hoofd stoten en niemand uitzonderen, maar om iedereen een Award te geven, dat mag dan weer niet. In gedachten wens ik hem jullie allemaal toe, maar de volgende blogs mogen van mij in de schijnwerpers:

Michaja van Ma vie a Salon
Huize Steen

Veel succes, ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken!

2 opmerkingen:

Sjaantje zei

Bedankt voor je Award!! En leuk je 7 te lezen.

De Merle zei

Wat leuk om deze zaken over jou te lezen, ik herken er wel wat in ...vooral nummer 1 (alles willen proberen) en nr. 7 (gek op de natuur en op dieren). Naar Zweden ben ik nog nooit geweest; is dat ook aan te raden met een dwarse puber? ;)
Enne....die award heb je meer dan verdiend, want je hebt een hartstikke leuk blog!
Groetjes,
Karin ---De Merle---

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...