vrijdag 16 december 2011

Sneeuwsterren

Allereerst een groot dank-je-wel voor de vele reacties op mijn vorige berichtje! Geweldig om te lezen dat ik niet de enige ben die 'm stiekem toch wel heel mooi vind (sprak zij bescheiden..).
Helaas lukt het mij nog steeds niet altijd om te reageren op jullie blogs, zelfs niet als ik 'aangemeld blijven' uitzet, vreemd. Maar 'niet altijd' betekent eigenlijk ook 'soms', dus er is nog hoop, toch?
Inmiddels staat ook bij ons de kerstboom weer te pronken. Heerlijk vind ik deze tijd van het jaar: de lichtjes, de liedjes, vroeg donker, kachel en pantoffels aan.. Een paar jaar geleden had ik, bij wijze van kerstkaart, voor al mijn dierbaren een sneeuwster gehaakt, volgens het patroon van Lucy van Attic24. Het is leuk om te zien dat ik hier en daar 'mijn' sneeuwster weer tegenkom in een kerstboom. Gelukkig heb ik de proefsterren bewaard, ze zijn niet zo mooi als de anderen maar voor onze boom helemaal prima.

Een heel fijn weekend gewenst,
geniet van de lichtjes en de warmte om je heen.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...