dinsdag 31 juli 2012

M-o-o-i-e Vakantie !

Bij het opschonen van mijn computer, je weet wel die Grrr, kom ik de leukste dingen tegen. (Wie zei dat ook alweer: elk nadeel heb z'n voordeel?)
Of dat ook geldt voor deze tent in combinatie met 
het wisselvallige weer in Nederland.. 
Misschien is het voordeel wel het prachtige uitzicht op de binnenkant van de tent terwijl je drijfnat wordt omdat hij 
waarschijnlijk niet waterdicht is?
En als je dan een plekje hebt gereserveerd juist tegenover deze gehaakte caravan, dan is je vakantie toch sowieso goed? In geval van extreme wateroverlast in je mooie tent mag je vast wel even schuilen in hun (waterdichte) caravan, want mensen die zó kunnen haken zijn natuurlijk gezellige, gastvrije mensen, toch?
Als het ook daar niet meer droog te houden is, boek je met z'n allen toch gewoon een kamer in dit hotel? Wauw, ik denk dat ik geen oog meer dicht zal doen! Ook een vorm van vakantie vieren, lijkt me.

Al dit moois kwam ik hier tegen, er staan nog veel meer gehaakte spullen (wat zeg ik: hele kamers!) op, dus als je je uiteindelijk toch mocht vervelen vind je daar vast weer nieuwe inspiratie. 
Geniet ervan! 
Ik ga gauw verder met opschonen, wie weet wat ik nu weer vindt..



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...