maandag 27 mei 2013

Open huis

Ik heb altijd diep respect voor mensen die van hun hobby hun werk weten te maken. Af en toe zie je het ook in blogland, mooi om te lezen over die energie en het doorzettingsvermogen. Een kennis van mij is ooit begonnen met het bedrukken van kaarten en doosjes, maar is inmiddels uitgegroeid tot een ècht bedrijf, haar enthousiasme werkt bijzonder aanstekelijk. Pas geleden had ze open huis, en ook in een open huis zit een deur, waar een sleutel in past....
U raadt het al!
Maar hij kan natuurlijk ook prima aan een tas ofzo..

3 opmerkingen:

Angélique zei

Mooie sleutelhanger!

Ingrida zei

Super !!!

Lize zei

Wat een leuke sleutelhangers. Ik volg je blog al een tijdje. Ben hier terecht gekomen toen ik een patroon voor gehaakte ballen zocht, en ben blijven hangen, want ik vind het gewoon leuk om je blog te lezen en te zien wat je maakt.
Daarom heb ik je een award gegeven voel je niet verplicht zie het als een compliment.
groetjes,

Lize
http://bonjoli.blogspot.nl/2013/06/gehaakte-cadeautjes-en-award.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...