donderdag 8 mei 2014

Gehaakte poezen-sleutelhangers

Tot voor kort haakte ik deze poezenhanger altijd in één kleur, ook leuk 
(en gauw klaar, hier vind je het patroon .. )
maar wat is niet leuker om hem ook eens te haken
 in de kleuren van de kat van desbetreffende katteneigenaar
Ik had ze al wel eens aangepast aan de wensen van de liefhebber
zoals hier: een witte kat met een groen en een blauw oog (ècht waar, heel bijzonder!)
en een ondeugende rode kater,
maar dat was nog niet zo ingewikkeld
Een zwart-wit exemplaar had ik dus nog nooit geprobeerd,
maar hé: wie niet waagt ..
Het was wel even priegelen; 
de vlekjes heb ik er ingehaakt, ik dacht nog aan borduren, 
maar was bang dat je er dan het zwarte doorheen zou zien 
(grr, perfectionista)
Misschien toch ook maar eens proberen om die van ons ..?
Nah, ik heb aan deze mijn handen al vol genoeg!



1 opmerking:

Angélique zei

Heel leuk gedaan! Die wordt vast erg gewaardeerd :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...