donderdag 23 oktober 2014

Zwödse taeckel

Wat geef je iemand die gek is op teckels 
en helemaal weg is van 
(en ook regelmatig te vinden is in) Zweden?
Een Zwödse taeckel! 
Voor de geletterden onder ons: een Zweedse teckel! 
Superplan, en fijn dat ik dat mocht m(h)aken. 
duidelijk en inmiddels veel gebruikt.
Er moest ook een gitaar-sleutelhanger bij,
 maar die haakte ik niet zelf. 
Bij Knoopjesz Haken vond ik een leuke hanger, 
knap gemaakt en origineel bedacht. 
Zij maakt zoveel mooie dingen, 
echt de moeite waard om eens een kijkje bij haar te nemen!

4 opmerkingen:

Unknown zei

Heel erg leuk verzonnen en mooi gehaakt!

Groetjes,
Stefanie

cutedutch.blogspot.nl

Unknown zei

Leuk! En dan die lekkere kat erbij, maakt het plaatje compleet.

Angélique zei

Wat een leuke teckel!
Zo'n gitaar had ik ook gemaakt in november 2012, daarvan staat ook een patroon op mijn blog ;-)

Elizabeth zei

Haha, wat is hij leuk! En ook de foto met de poes is geweldig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...