zaterdag 10 maart 2012

Amaryllis

Ze zijn allang gesneuveld als gevolg van een partijtje indoor-voetbal, maar gelukkig kreeg ik ze wel helemaal in bloei! Toen ik de kale amaryllis-bollen kocht, had ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Na weken van water geven begon ik enorm te twijfelen of ik niet te veel, of juist te weinig water had gegeven, maar op een mooie dag zag ik uit de troosteloze stomp toch een voorzichtig groen randje omhoog piepen. Daarna ging het snel, en 1 knop werden er wel 4 aan een steel, prachtig!
En hoe prettig, zo'n flexibele bloempot.. Ik had ze een tijd geleden al eens gehaakt voor om een paar prachtige vazen, ook deze zijn inmiddels gesneuveld (maar dan door de kat, grrr).
Geeft niks, zo zijn ze ook mooi, toch? 

1 opmerking:

Angélique zei

Dat zijn zeker flexibele hoezen! Staat absoluut ook leuk zo! Wel jammer van de zo met bloed, zweet en tranen grootgebrachte Amaryllis ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...