maandag 1 oktober 2012

Simpel

Ik ben gek op kralen en via via kwam ik in een winkeltje terecht waar ze Pandorra-achtige armbanden verkochten. Prachtige glaskralen met meestal een bloemetje en wat zilver. Erg mooi en ze passen eigenlijk overal goed bij. Enig nadeel is dat ze wat zwaar zijn aan zo'n zilveren armbandje, je voelt het de hele dag bungelen (als ik stil moet zitten is dat natuurlijk geen probleem, maar dat op zich is voor mij al lastig genoeg..).
Nou zat ik laatst met mijn gebungelde arm een mandje te haken van Zpaghetti-koord en daar was zomaar ineens een briljant plan geboren:
Neem een lange Zpaghetti-draad en rijg daar je mooiste kralen aan. Leg in de uiteinden een platte knoop en wikkel hem om je pols. Past altijd en -belangrijk- bungelt niet!
Hoe simpel kan het zijn..


2 opmerkingen:

De Merle zei

Ja, leuk! Zo kan het ook (ik ben ook niet zo van het bungelen)

Ik had laatst een armband gemaakt van een dunne draad (waxcord)
kralen er aan vastgeknoopt (knoop, kraal,knoop)Paar keer om je arm, klaar.

Mooie kralen ook zeg!

Groetjes,
Karin

Peggy zei

Wat een goed idee!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...