zondag 12 december 2010

Ta-daaah!!

Tja, de nummers 1 tot en met 24, in deze tijd van het jaar, waar zou dat toch voor zijn? Meer hints geef ik je niet, ik denk dat je het al wel weet....
Ik ben een paar avonden druk aan het knippen geweest, eerst cijfers en daarna rondjes uit vilt. Ook leuk om eens een keer niet te haken en bijna net zo verslavend. Nu moet ik ze allemaal nog op de sterren strijken, haakjes eraan en ta-daaaah!!!!
Ziehier mijn eerste echte adventskalender (of althans een begin ervan)! Het idee komt van Attic24, het patroon van de sterren vind je hier, en de rest is mijn eigen inbreng. Voor nog meer inspiratie kun je ook eens kijken op Flickr
Hoe leuk is het om zo'n ster op te mogen hangen, onze muur wordt elke dag een beetje vrolijker en zo komen we telkens een stukje dichter bij Kerst. Op deze manier maken we de dagen heel bewust mee en daardoor realiseren we ons dat de tijd nu wel erg snel gaat. Nog even dit en dat en voor je het weet is het alweer nieuwjaar, laten we er de laatste weken van dit jaar nog iets moois van maken!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...